Friday, February 09, 2007

Νάνι νάνι, το sex-life μου κάνει....

Επισήμως δηλώνω πως η προσωπική μου ζωή (γενικότερα αλλά και πολύ ειδικότερα!) έχει πέσει σε χειμερία νάρκη. Και καλά θα κάνει να παραμείνει έτσι, παρακαλείστε λοιπόν να περπατάτε στις μύτες των δαχτύλων (μπαλαρίνες θα σας κάνω όλους !) μη μου τη ξυπνήσετε και τρέχουμε !!!

Θα ξεχάσω εγώ τι πήγε να γίνει Τεταρτιάτικα;;; Ν'αναρωτιέμαι ξαφνικά "πότε μας προέκυψα μοιραία γυναίκα ρε συ και δεν το κατάλαβα;;;" και να έχω τον άλλον να λυώνει (από τα γέλια !) στο τηλέφωνο.....! Αμ δεν είναι για γέλια αυτά μάτια μου ! Ρώτα με κι εμένα που για να παραμείνω ψύχραιμη έπρεπε να σκέφτομαι κουβάδες νερό παγωμένο να με λούζουν ο ένας μετά τον άλλο...Γιατί μπορεί να είναι κωλοπαίδι του κερατά ο τύπος αλλά αδιάφορη απέναντί του όχι, δε μπορώ να μείνω. Την αμαρτία μου θα την πω ! Μπορεί να με αιφνιδίασε και τελικά αυτό να λειτούργησε υπέρ μου (7 μήνες εξαφανισμένοι και στα 2 λεπτά να ορμάει έτσι....ένα εγκεφαλικάκι το έπαθα, άδικο είχα;;;), αλλά το πώς ακριβώς ούτε εγώ το κατάλαβα. Αφού σου λέω, έφυγα από εκεί με κάτι συμπτώματα.......μχχμμχμ........της στέρησης το κάγκελο μιλάμε ! Όπως και να το κάνουμε, την προηγούμενη φορά σε μια σκηνή τα είχαμε όλα : έρωτας - πάθος - σεξ - βία (από την καλή ρε γμτ !) - αγωνία - μυστήριο....ε, το θυμάσαι και ψιλοξενερώνεις που λες όχι ξαφνικά, όσο κι αν ξέρεις ότι καλά έκανες !

Έτσι έτσι, λέγε μου πόσο περήφανος είσαι για μένα που άντεξα ! Κι εγώ περήφανη είμαι για την αφεντομουτσουνάρα μου ! :-p

Πάει και τελείωσε ! Ύπνος βαθύς, να περάσει ο χρόνος, να γυρίσει ο μέλλων άντρας μου, να παντρευτούμε, να κάνουμε τα παιδάκια μας, να ησυχάσω η γυναίκα (η μοιραία!!!) επιτέλους κι εγώ μια στάλα! (ding dong ! για ποιόν χτυπά η καμπάνα;) Αφήστε με ν'αγιάσω !!! Ταμμένη στη δουλειά θα είμαι εντωμεταξύ, πρέπει να μαζέψω χρήμα να φτιάξω τα προικιά μου !!!

Άντε καλημέρες μας και καλά κουράγια !!! :-)

4 comments:

jul said...

Και θες εσυ τωρα να καταλαβω μεσα σε αυτο το ποστ τι εννοεις!!!
Το θεμα ειναι μαλλον για εναν γκομενο...αλλα τι αραγε συνεβει...αδυνατω!!! Μαλλον ηπια πολύ εψές το βράδυ:)
Πφφφφ

Αλλα οτι πεις εσυ...τσιμουδια δεν θα βγαλουμε!

Α! το σκυλακι σου, δεν θυμαμαι αν στο ειπα στον internet explorer φαινεται κανονικα στην άκρη, ενω στον mozilla firefox φαινεται πανω στα κειμενα σου :(

Blogaki said...

Κι εγώ με τηγάνι με βαράω κάθε φορά για να κρατηθώ στο ύψος των περιστάσεων, ήγουν τουτέστιν "δεν θα σου κάτσω μέχρι να μου βγει η ψυχή γιατί έχω τους λόγους μου αλλά τώρα δεν τους θυμάμαι"...Γάμησέ τα δηλαδή, και αυτά μόνο, γιατί δεν βλέπω φως στο τούνελ!!!
Άντε καλή μας εβδομάδα!!

Anonymous said...

Gia oses/osous DEN katalabane 'h kanoune pws DEN katalabane,h televtaia paragrafos einai olo tou zoumi!!!!!!!!!!!!!(Sa boh8aw kai ligaki).

:*

Jason said...

Πλάκα είχε, όπως και να ΄χει...