Sunday, August 05, 2007

Θέλω...

Θέλω...

...Σαββατοκύριακα σαν το τελευταίο...
...φίλους, λίγους αλλά αληθινούς...
...να μπορώ να λέω σ'αγαπΑω στους δικούς μου ανθρώπους, άφοβα, έγκαιρα...
...να θυμάμαι όσα μου χάρισαν χαρά, αλλά και όσα με πόνεσαν...
...να μπορώ να χορεύω πάντα σαν να μην υπάρχει κανείς γύρω μου...
...να συνεχίσω να πιστεύω ότι όσοι διάλεξα και με διάλεξαν δεν βρέθηκαν στο δρόμο μου τυχαία...
...να αγαπάω έντονα, έστω και λάθος...
...να μ'αγαπάνε γι'αυτό που είμαι, όχι γι'αυτό που νομίζουνε...
...να έχω πάντα πράγματα να δώσω και να το κάνω...
...να έχω πάντα πράγματα να πάρω και να τ'αναζητώ...
...να μάθω να προσέχω τον εαυτό μου...
...να έχω πάντα το κουράγιο να προσέχω τους άλλους...
...να έχω πάντα το θάρρος να ζητάω συγγνώμη...
...να αντέχω πάντα να συγχωρώ...
...να μου λένε την αλήθεια, όσο κι αν πονάει...
...να έχω πάντα τη δύναμη να την ακούω...
...να γελάω, να κλαίω, να νοιώθω, να ζω...
...να γεύομαι τα μικρά για να χαίρομαι καλύτερα τα μεγάλα...
...να μάθω κι άλλα, περισσότερα, καλύτερα...
...να ξεπεράσω τις αδυναμίες μου, να διορθώσω τα λάθη μου, μέρα με τη μέρα...
...να πάρω τη σπασμένη μου κιθάρα και να πάω στο χωριό μου...
...να βρεθώ στην παραλία ΜΟΥ...μόνη μου...με εκείνους...
...να χωθώ στην αγκαλιά τους...
...να βρω τη δύναμη και τον τρόπο να τους βοηθήσω...
...να διαβάσω όσα βιβλία δεν ανακάλυψα ακόμα...
...να έχω το χρόνο να παίζω με τις ώρες με την Candy, όπως παλιότερα...
...να σταματήσω το κάπνισμα...
...ν'αρχίσω να κάνω νέα όνειρα...
...να μη φοβηθώ να τα ζήσω...

Θέλω...

....Θέλω να μ'αγαπάς κι εσύ...και να θυμάσαι να μου το δείχνεις... ;-)

1 comment:

Anonymous said...

Εγώ θέλω απλά να σε έχω πάντα φίλη μου :D