Tuesday, January 30, 2007

Tracing the call

Ο ήχος του δεν μ'έβγαλε από κανένα όνειρο. Ή τουλάχιστον δεν το θυμάμαι...Το σήκωσα μισοκοιμισμένη ακόμα, δεν σκέφτηκα να κοιτάξω ποιός ήταν.

- Καλημέρα μωρό μου!
- Καλημέρα......(ποιός είναι;;;;). Ποιός είναι;;;;
- Σε ξύπνησα; Συγγνώμη κούκλα, να σε ξαναπάρω αργότερα;
- Όχι, όλα καλά...Ποιός είσαι όμως; (Πες και μου τη σπάνε αυτά γαμώτο...Χμμμ, ωραία φωνή, την ξέρω;)
- Χαχαχαχα, εμ πού να με καταλάβεις....Θα σε ξαναπάρω αργότερα, να έχεις ξυπνήσει. Ή πάρε με εσύ...όπως θες. Άντε μωρό, τα λέμε αργότερα, φιλιά!
- Θα μου πεις.....................

Γκντουπ !!!

Κι έχω μείνει μαλάκας ν'αναρωτιέμαι τι έγινε...Η κλήση από απόκρυψη, η φωνή μάλλον άγνωστη....δεν έχουμε στοιχεία κύριε αστυνόμε, πώς θα προχωρήσει η έρευνα ;;;;

Ρε φίλε....εσύ που πήρες το πρωί και μ'έλεγες μωρό....αν δεν έκανες λάθος, ξαναπάρε να μάθω ποιός είσαι, γιατί να σε πάρω εγώ αδύνατον (δεν έχω ιδέα ποιός είσαι λέμε ντε!) ! Αν πάλι νόμιζες πως μιλούσες με άλλη....πάρε εκείνη και πες της να με πάρει να μου εξηγήσει, κρίμα είναι να παιδεύω το μυαλουδάκι μου τζάμπα !

(Ρε γαμώτοοοοοο !!! Μα να σε φωνάζουν μωρό πρωινιάτικα και να μην ξέρεις ποιός άγιος άνθρωπος αποφάσισε να σου φτιάξει έτσι τη μέρα;;; Το αποφάσισα ! Η εντατική έρευνα θα επεκταθεί στο σκοτεινό και πρόστυχο παρελθόν μου............μουάχαχαχαχααα)

2 comments:

Blogaki said...

Πωπω σπάσιμο!!!
Μούμπλε....εγώ πάντως δεν ήμουν!!
:p
Ωραίο έγινε το μπλόγκι σου! Με γειες!!!

evaki said...

Μχμχμμμμ...ξέχασα να πω ότι ήταν αντρική η φωνή or what ; :-)))