Monday, October 02, 2006

Πριν την καληνύχτα...

Dodo στη σοφίτα απόψε...Αφήσαμε το κρεβάτι στη γιαγιά και πολύ μα πολύ το χαιρόμαστε :-)

Ο μικρός έφερε γλυκά απόψε...έτσι του ήρθε, δεν γιόρταζε τίποτα. Τα τιμήσαν όλοι δεόντως. Φύλαξα το δικό μου για το πρωί, ελπίζοντας πως τα ξωτικά που τριγυρνάνε στο σπίτι μου τα βράδυα θα το εξαφανίσουν κάνοντας διπλό καλό : εξαφανίζοντας μαζί του τις θερμίδες και δίνοντας μου την ευκαιρία να γκρινιάξω για τις αδικίες που μου γίνονται, αναγκάζοντας τους πάντες να είναι super καλοί μαζί μου all day.

Love ya too (Μέρα που είναι) !

Να μετράω μέρες ανάποδα...σπαστικό. Και πλάκωσε και δουλειά. Δε θέλω να μου λείπεις. Θα το κόψω (...λέμε τώρα!).

Πήρα τη μεγάλη απόφαση. Ξεκινάμε την Τετάρτη. Μη με στήσεις, αυτή τη φορά είμαι αποφασισμένη.

Αν μου ξαναπείς ότι δεν σου μιλάω ανοιχτά, μπορεί και να τσαντιστώ...Το αντίθετο μπορεί και να συμβαίνει. Αυτό που λες, όχι. Αλλά άλλο να με έχεις απέναντί σου κι άλλο έτσι...

Χάρηκα που μιλήσαμε σήμερα. Δεν θα το διαβάσεις, δεν πειράζει όμως γιατί στο είπα. Θα προσπαθήσω να μένω πάντα τόσο ήρεμη. Προσπάθησε να βοηθάς.

Δεν καταλαβαίνω τι είναι αυτό που παίζει στην τουβού. Ολα τα τραγούδια μου θυμίζουν Αlly McBeal (τι σειράααραραρααα!) αλλά δεν έχω ιδέα τι γίνεται.

Ενάμιση χρόνο μετά μπήκε στο σπιτάκι της σήμερα. Δυο φορές. Δεν κατάλαβα γιατί και πως. Αλλά ήταν γλύκα :-)

Μου λείπουν οι φίλοι μου. Λίγοι είναι αλλά δεν τους χορταίνω. Τι δεν πάει καλά με μένα γιατρέ;

Παράνοια τα όνειρά μου χτες. Ελπίζω σήμερα να μην έχουμε επανάληψη επεισοδίου.

Α! Αυτό με την ατάκα που έγραψα χτες...το είπε ο Ψινάκης στον Ρουβά καθώς του παρέδιδε το βραβείο του στα Mad. Λύθηκα!

Κουβερτούλα ή σεντονάκι; Στην τουβού πιάσανε τα gospel τώρα...εξακολουθώ να μην ξέρω τι βλέπω. Αλλά έχει πλάκα.

Εχω μάθει για πολλές "απαγορευμένες αγάπες" τελευταία. Πάνω που τις έκοψα εγώ αρχίσαν όλοι οι άλλοι; Τόσο της μόδας είναι και δεν το είχα πάρει χαμπάρι; Απ'την άλλη....εγώ έκοψα τις αγάπες γενικότερα τελευταία. Και το βλέπω να κρατάει καιρό. Εχει να πέσει μουρμούρα από τους γονείς.....πάλι θα γελάσουμε. Τόσα χρόνια με θέλαν υπομονετική...τώρα θέλουν εγγονάκια. Εγώ μέσα...αλλά τα θέλουν πακέτο με γαμπρό ρε γαμώτο!

Ευάκι μαλ...ιες λες. Κι εσύ τα ίδια θες. Ναι, αλλά τα θέλω μόνο αν και εφόσον...οπότε step back and wait please!

Ουφ. Πάω για ύπνο. Δε νυστάζω. Καινούργια αρχή όμως, θα ξαπλώνω κι ας μη νυστάζω, μπας και...Δύσκολη βδομάδα μπροστά. Μ'αρέσει :-) Καλό μήνα σας είπα; Καλό μήνα!

Ξέρετε πόσο σας αγαπάω, έτσι; Δε θέλω να μετανιώσω για τίποτα.

Εφτασε η ώρα....Καληνύχτα :-)

1 comment:

Anonymous said...

Καλο μηνα!

(: