Tuesday, October 24, 2006

Μούμπλε μούμπλε...

Κάθε μέρα λάθη. Ξανά και ξανά. Πότε ελαφριά και πότε ιδιαίτερα σοβαρά. Παρατηρήσεις, δυσαρέσκεια, χάνει τον έναν γιατρό μετά τον άλλο...Αδιαφορία; Ηλιθιότητα;

Μιά μέρα σαν τις άλλες. Λάθη επί λαθών. Και φεύγει και 2 ώρες νωρίτερα. Αφήνει το πρόγραμμα και τα ιστορικά του γιατρού που ξεκινά εκείνη την ώρα βάρδια πάνω στο γραφείο της και φεύγει. Ω έκπληξη...δεν είναι τα σωστά. Η γλυκιά μου μπέρδεψε τις ημερομηνίες....Πανικός για να μπορέσει ο άνθρωπος να βρει όσα χρειάζεται για να κάνει τη δουλειά του, να πεις ότι κρατάει τα ιστορικά αρχειοθετημένα και ξέρεις πού να ψάξεις..Μπααα...

The day after. Αυθεντικός διάλογος:

- Καλημέρα Μαρία. Αργησες σήμερα...κι ήθελα να σου μιλήσω.
- Χι χι (χαζό γελάκι), ναι μωρέ...Πείτε μου!
- Να σε ρωτήσω βρε κορίτσι μου...Αυτός ο χαμός γίνεται παντού ή μόνο με το δικό μου ιατρείο;;;
- Τι εννοείτε; (αγελαδίσιο βλέμμα, υποθέτουμε απορίας)
- Εννοώ ότι δεν έχεις αρχείο για τα ιστορικά, ότι μονίμως λείπουν όσα χρειάζομαι και σπαταλάμε το χρόνο μας άδικα στο ψάξιμο αντί να βλέπουμε ασθενείς...αυτή είναι η δουλειά ΣΟΥ Μαρία μου...
- Ναι, μα ξέρετε, έχω βγάλει όοοολα τα ιστορικά και τα αρχειοθετώ αυτό τον καιρό (όπου "αυτός ο καιρός" = εδώ και 5 τέρμινα...), μόλις τα τελειώσω δεν θα υπάρχει πρόβλημα.
- Μάλιστα...άντε να δούμε...και θα σε παρακαλέσω να είσαι προσεκτική, αν είναι δυνατόν, χτες σηκώθηκες κι έφυγες πριν το ιατρείο και...
- Μα σας τα άφησα ΟΛΑ έτοιμα! (διακόπτει η αδικημένη γλυκούλα...)
- Βρε Μαρία, της περασμένης βδομάδας μου είχες αφήσει, όλα λάθος...Ευτυχώς που με βοήθησαν τα παιδιά και τα βρήκαμε τελικά, αλλά δεν γίνεται έτσι κορίτσι μου να συνεχίσουμε!

Σιωπή...κατέβασμα κεφαλιού για 3 περίπου δευτερόλεπτα...και μετά...ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ!!!!

- Πάντως να ξέρετε...δεν είναι με το ιατρείο σας το πρόβλημα...τελευταία κάνω γενικότερα πολλά λάθη....

Και ο γιατρός....ΜΑΛΑΚΑΣ!

3 comments:

Blogaki said...

Psit psit!
Me brhka sto blog sou...!
Einai tuxaio pou eimai ki egw gallotrafhs (aaax makrino mou Montpellier!),salsarw mexri 8anatou kai otan kati me trwei kanw moumple moumple...??
Gia na doume...
Kalws orises Evaki!

evaki said...

Καλώς σας βρήκα..:-)

Βρε λες να σαλσογνωριζόμαστε και να μην το ξέρουμε;;;

Anonymous said...

8elw na gnwrisw th Maria!