Sunday, October 29, 2006

Σάτερντεϊ Νάιτ ΤιΒι

Μετά από ένα μήνα αποχής, ανοίγεις την ΤουΒου να χαζέψεις... Κλασσικά, λίγο zapping για αρχή... Χαζοταινία, μμμμ, Αλιάγας, μχμχμμμ, τηλεπαιχνίδι, πάμε παρακάτω... Και ξαφνικά μένεις! Το δάχτυλο αρνείται να πατήσει άλλο κουμπάκι...

ΒΡΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΞΕΡΩ! Κι αυτή η κοπέλα...κι αυτή γνωστή! Και να'σου και η χορευτική επίδειξη (με την καλύτερη των εννοιών) πριν το break.

Δεν έχει τελειώσει ακόμα το παιχνίδι...Καλή επιτυχία παιδιά! Και αν πέσει πολύ χρήμα..θα έχει δωρεάν είσοδο κέρασμα για όλο το μαγαζί tomorrow; :-)

ΥΓ. Μάλιστα...τέλος! Nat και Samy...σε καλή μεριά :-)

Τι πλάκα να βλέπεις γνωστούς σου ανθρώπους στο χαζοκούτι πάντως... Ο τυπάς που βάζει τραγουδάκια όμως τα θαλάσσωσε, μας βάφτισε το merengue salsa και μου τα χάλασε, ήθελα να δείξω στον μπαμπά μου "τι σκατά χορεύω" όπως λέει...χαχχαχχαχααα.

4 comments:

Anonymous said...

Γεια σου Ευού μου!!!
Ναι, ναι το είδα και εγώ!! Ωστε αυτός ήταν.Σ'ευχαριστώ που με το επιβεβαίωσες...και αναρωτιόμουν είναι δεν είναι...Τι μικρός που είναι ο κόσμος τελικά...να βλέπεις τη χορευτική "γειτονιά" σου στην τηλεόραση...χι,χι! Μόνο που του έμεινε ο καημός για τη salsa στο τέλος...Τς,Τς,Τς οι άσχετοι!!!!!
Εγώ πολύ το χάρηκα πάντως!!! Ελπίζω να κατάλαβες ποια είμαι..
Σε φιλώ!

Anonymous said...

To...."apo katw" Maraki einai?

evaki said...

Και βέβαια κατάλαβα Μαράκι μου :-)Το είδες κι εσύ θηριάκι, ε;

Αναστάση όχι, δεν είναι η ίδια Μαρία...θα στις γνωρίσω και τις 2 τα Χριστούγεννα ;-)

Anonymous said...

(: