Saturday, November 18, 2006

Απάντηση; Μας τελείωσε !

Ουφ ! Τρελλή μέρα σήμερα αλλά μάλλον από τις τελευταίες μέρες πανικού γι'αυτόν το μήνα... Μόλις γύρισα από τη δουλειά, το κεφάλι μου πάει να σπάσει και η τσέπη μου δε λέει να μείνει μπαλωμένη με τίποτα...κακά τα μαντάτα κοινώς αλλά τόσο συνηθισμένα που δεν με νοιάζει πια ! Το είχα που το είχα παραφιλοσοφήσει τελευταία (κι αυτό κι άλλα πολλά...), ήρθε χτες και η ατάκα κι έδεσε το γλυκό :

Το θέμα δεν είναι να περνάς τη ζωή σου αναζητώντας την απάντηση που θα δώσει λύση στα προβλήματά σου. Η μαγκιά είναι να καταφέρεις να τη ΖΗΣΕΙΣ χωρίς απάντηση...

Δεν ξέρω αν συμφωνώ απόλυτα...αυτή την περίοδο με βολεύει πάντως ;-)

Παιδάκια το λέω και το ξαναλέω, γιατί δυσκολεύομαι μάλλον κι εγώ η ίδια να το πιστέψω (φτου μου φτου μου ένα πράμα!). Τα προβλήματα ακόμα εδώ αλλά εγώ....είμαι καλά...! Για πόσο, θα δείξει, αλλά μ'αρέσει, είχα καιρό να νιώσω έτσι (περίπου από τότε που επέστρεψα...σύμπτωσις ;;;;) και η αλήθεια είναι πως το περίμενα πώς και πώς.
Το αστείο της υπόθεσης είναι πως, όπως όλα σχεδόν στη ζωή μου, έγινε χωρίς να καταλάβω το πώς και το γιατί.

Βρε λες να έχει δίκιο ο ποιητής; Καμιά φορά χρειάζεται κι η παραίτηση, η παραδοχή, η αποδοχή...ν'αφεθείς να πέσεις, ν'αφεθείς πραγματικά όμως, όχι με το σχοινί δεμένο στη μέση και μαλακίες...Πετάει ο άνθρωπος; να σε ρωτάνε....Πετάει ! να λες και να γελάς. Γιατί; Πώς; να σε ρωτάνε...Σκασίλα μου ! να φωνάζεις, κοίτα και μάθαινε !

Α! Και κάτι άλλο....σας αρέσει δε σας αρέσει...τις πτήσεις αυτές τις λυτρωτικές, μην περιμένετε να τις κάνετε με "παρέα". Ένας ένας το jumping...την παρέα, την καλή, αυτή που αξίζει να είναι δίπλα σας, θα τη βρείτε μετά ;-)


Αμπελοφιλοσοφίες στοπ ! Πρόγραμμα για Σ/K για να ζηλεύουν τα γερμανάκια μου (επαναλαμβάνω, η Γερμανία είναι ΗΛΙΘΙΑ χώρα :-p) :

Αύριο έχει έξοδο, μεζεδάκια και μουσικούλα ελληνικιά...ίσως και μια βόλτα Enzzo de Cuba αργά (πολύ αργά όμως, ε;) για να βρούμε τα θεσσαλονικόπαιδα που μας λείψαν.
Κυριακή Mercadonegro...αν είναι τόσο καλοί όσο πέρσι δεν θα μαζευόμαστε από Δευτέρα...χορό και στο νοσοκομείο ακόμα, το πολύ πολύ να με κρατήσουν μόνιμα εκεί κάποια μέρα μ'αυτά που τους κάνω...(ζουρλομανδύα σε bleu d'azur έχετε; ευχαριστώ!)

Καλά να περνάμεεεεεε ! Κι ας μου πει κάποιος της άσχετης....το ΧΑΪΔΑΡΙ πού στο καλό πέφτει ;;;;

:-)))))

7 comments:

Anonymous said...

Πού είναι το δάσος Χαϊδαρίου??? Ε, εκεί! ;) Καλά να περάσεις αύριο!

Anonymous said...

Πολύ αεροπλανικό παίζει τον τελευταίο καιρό...κοίτα κι εδώ!http://pietag.blogspot.com/2006/11/blog-post_16.html
Αλλα νομίζω ότι η πιετούλα κάτι διαφορετικό έχει καταλάβει από σένα!
A propos, ήταν να πάμε κι εμείς enzzo την Παρασκευή αλλά ταβλιάστηκα στο θέατρο και γύρισα σπίτι τρέχοντας... : (
Next week!!!

evaki said...

Georgia μου, παρά τις κατατοπιστικότατες οδηγίες σου (!) κατάφερα να φτάσω Χαϊδάρι μια χαρά...και μετά το προσπέρασα και πήγα Σκαραμαγκά μια βόλτα, έτσι για την πλάκα (έτσι θα λέμε στους άλλους, οκ;)κι επέστρεψα να βρω τους υπόλοιπους :-)

Blogaki, thanks για το link, όντως παραπλήσια θεματολογία. Δεν ξέρω πόσο διαφέρουν τελικά τα συμπεράσματα, έχω απλά την εντύπωση πως βρισκόμαστε σε διαφορετικές φάσεις της διαδικασίας...:-)
Στείλε μήνυμα αν πας για χορό αυτό το ΠΣΚ !!!

Anonymous said...

Χαίρομαι που βοήθησα! (?) Πάντως κι εγώ τέτοια λέω όταν η απίστευτη αίσθηση προσανατολισμού μου (αλλού βαρούν τα τύμπανα, αλλού χορεύει ο γύφτος ένα πράγμα!) με στέλνει όπου θέλει! "Παιδιά χθες τα κατάφερα να πάω στην Κοκκινιά, που πάντα το ήθελα!!Τι θα πει εσείς περιμένατε στο Μικρολίμανο??" (εδώ πέφτουν οι μούντζες!) Κορίτσια θέλω κι εγώ να έρθω στο enzzoooooo! :)

evaki said...

Καλά, πολύ γουστάρω! Κατεβαίνουν και κάτι θεοπάλαβα πλάσματα από Θεσσαλονίκη για ΠΣΚ, οπότε με βλέπω να σαλσοξενυχτάω κάθε βράδυ σχεδόν. Παίζει και Fuego ε, όχι μόνο Enzzo...μη σας πω το ένα μετά το άλλο ! :-)))))

Θα αλληλοενημερωνόμαστε, πάει, τελείωσε, georgia εννοείται πως έρχεσαι αν πάμε !

Anonymous said...

ΓΟΥΣΤΑΑΑΑΑΑΑΑΡΩΩΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!!!! (έλεγε ένα παιδάκι μέσα στο αεροπλάνο κάθε φορά που πέφταμε σε κενό αέρος και εμείς οι υπόλοιποι μετράγαμε τις σακκούλες να δούμε αν μας φτάνουν!) Μέσα, μέσα, μέσα!!

Anonymous said...

H Candy...trwei polu!Xrwstaw kai to... enoikio!!


:(