Friday, November 24, 2006

Σε καλό μας..!!!

"Το παιχνίδι είναι Χ2" - Μπάμπης Σταυρόπουλος, παλαίμαχος του Ολυμπιακού, και άλλοι πολλοί, παραμονή και ανήμερα του αγώνα.

"Το άθροισμα όλων των βαθμών του Ολυμπιακού στο champions league τα δύο τελευταία χρόνια, αρκεί για να προκριθεί;" -Δημήτρης Μπουρίκας, στις απορίες του Sportime

"Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαααα !" - δικό μου :-p

Αν και για να είμαι ειλικρινής μάλλον για κλάμματα είναι η κατάσταση, μαζεύουν τόσα χρόνια βαθμούς οι υπόλοιποι (όλοι οι υπόλοιποι...ο εξής ένας βασικά :-p) για να παίζει ο Ολυμπιακός...έλεγα κι εγώ, κάποια στιγμή κάτι θα έκανε κι εκείνος αλλά πού...

Έχω να δηλώσω επίσης ότι γέλασα πολύ με το "Αχ, να κερδίσει τη Σαχτάρ να βγει uefa να έχουμε και κανέναν εύκολο αντίπαλο..." που άκουσα στο ραδιόφωνο. Αλλά ας μην παραπαίρνουν και τα μυαλά μας αέρα μωρά μου, ε ;

Πόσο δικαιωμένη αισθάνομαι που ΔΕΝ ήθελα πέρσι να βγούμε δεύτεροι....Άντε, μπας και φτιάξουμε πάλι ομάδα σιγά σιγά! Και παρεπιπτόντως....Μπράβο ρε Αεκάκι ! :-)

Mental note ! Να θυμηθώ να ρωτήσω τον κ. Κόκκαλη : όταν ονειρευόταν υπερβάσεις και τελικούς στην Αθήνα...πόσες δόσεις ληγμένα είχε πάρει ;;;;; Η μάλλον...πόσες ήλπιζε να πουλήσει στο "λαό" του;;;;; Α ρε κοροϊδία που πέφτει....

Τέλος, να επαναλάβω το ερώτημά μου προς φίλο που δήλωσε μετά την ήττα του Ολυμπιακού πριν κάτι μήνες σε φιλικό (με Αιγάλεω ήταν...δε θυμάμαι, έπαιζε η Εθνική πάντως και του λείπαν παίκτες), ο οποίος το έπαιζε άνετος λέγοντάς μου "εντάξει μωρέ, παίζουν φιλικό, τα φιλικά δεν τους ενδιαφέρουν, σιγά..." :

Σκοπεύετε κάποια στιγμή να τους αποκαλύψετε ότι στο
Champions League
ΔΕΝ
πρόκειται για φιλικά παιχνίδια ή μπααα...;

No comments: